grevenatv.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ.ΓΡΕΒΕΝΩΝΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ανώνυμη Τηλεφωνική Έρευνα για την Κίνηση της Εμπορικής Αγοράς των Γρεβενών στην Εποχή των Εκπτώσεων 2025

Ανώνυμη Τηλεφωνική Έρευνα για την Κίνηση της Εμπορικής Αγοράς των Γρεβενών κατά την Περίοδο των Εκπτώσεων 2025

Ο Εμπορικός Σύλλογος Γρεβενών υλοποίησε μια ανώνυμη τηλεφωνική έρευνα με σκοπό την καταγραφή και ανάλυση της κίνησης στην εμπορική αγορά κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Η έρευνα διεξήχθη αμέσως μετά την ολοκλήρωση της περιόδου εκπτώσεων, απευθυνόμενη σε επιχειρηματίες και καταστηματάρχες από διάφορους κλάδους του λιανεμπορίου, προκειμένου να αξιολογηθούν οι πωλήσεις και η ικανοποίηση των συμμετεχόντων.

Βασικοί Στόχοι της Έρευνας

Η έρευνα είχε τουλάχιστον τρεις βασικούς στόχους που επικεντρώθηκαν σε κρίσιμες πτυχές της εμπορικής δραστηριότητας:

·         Καταγραφή των πωλήσεων: Η έρευνα αποσκοπούσε στη μακροχρόνια παρακολούθηση των πωλήσεων, συγκρίνοντας την τρέχουσα χρονική περίοδο με την αντίστοιχη του προηγούμενου έτους, για να κατανοηθεί η τάση της αγοράς.

·         Αντίληψη των επιχειρηματιών: Η μέτρηση της ικανοποίησης των εμπλεκομένων φορέων αποτελούσε βασικό παράγοντα για την εκτίμηση της επιτυχίας των πωλήσεων κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, δίνοντας έμφαση σε σημαντικούς παράγοντες όπως η ποιότητα των υπηρεσιών και η εξυπηρέτηση πελατών.

·         Αποτίμηση της αγοράς: Μια συγκριτική αξιολόγηση της εμπορικής δραστηριότητας μεταξύ διαφορετικών ετών, με στόχο την αναγνώριση τάσεων και προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι τοπικές επιχειρήσεις.

Δομή Ερωτηματολογίου

Το ερωτηματολόγιο της έρευνας περιλάμβανε κρίσιμες ερωτήσεις που απέτρεψαν τους επιχειρηματίες από το να αναδείξουν την ακριβή κατάσταση της αγοράς:

1.     Μεταβολή των Πωλήσεων:

2.     Ικανοποίηση από τα Αποτελέσματα:

3.     Συγκριτική Αποτίμηση:

Μελλοντικές Δράσεις με Βάση τα Αποτελέσματα

Στη βάση των καταγεγραμμένων αποτελεσμάτων από την έρευνα, ο Εμπορικός Σύλλογος Γρεβενών προγραμματίζει την παρακολούθηση των εξελίξεων της τοπικής αγοράς σε συνεχή βάση. Στρατηγικές προτάσεις θα αναπτυχθούν για την ενίσχυση του εμπορικού τοπίου, εστιάζοντας στις παρατηρούμενες τάσεις και τις προκλήσεις που προκύπτουν κατά τις περιόδους έντονης προσφοράς.

Η έρευνα αυτή αποδεικνύεται ένα σημαντικό εργαλείο για την ενημέρωση και υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, συνεισφέροντας στη συλλογική προσπάθεια για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εμπορικής αγοράς στην περιοχή των Γρεβενών.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΑΔΗΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣΘΩΜΑΣ ΓΚΙΛΙΑΣ

Related posts

Διαπιστευμένο Πρόγραμμα Κινητικότητας του 3ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών στην Κροατία: Μια Εκπαιδευτική Εμπειρία στην Πόλη του Ζάγκρεμπ

user 3

Η σεισμική δραστηριότητα στην Τουρκία: Εκτιμήσεις και προειδοποιήσεις από τον Ευθύμη Λέκκα

user 3

Σεισμική Δόνηση 5,7 Ρίχτερ πλήττει τη Βόρεια Χιλή χωρίς Σοβαρές Ζημιές

user 3